domingo, 29 de mayo de 2011

serenidad.

10 comentarios:

  1. Faltaria el hombre que salta en la foto de cartier bresson eso me recuerda aunque no tenga nada que ver asociaciones automaticas de la mente.

    ResponderEliminar
  2. Bonito reflejo y bonita imágen. Me gusta cuando veo una fografía que me gusta.

    ResponderEliminar
  3. Preciosa foto, con la elegancia por bandera como siempre :)

    ResponderEliminar
  4. Aquesta no és tan rodona com les que acostumes a fer, si em permets que opini sincerament.

    ResponderEliminar
  5. Un reflejo extraordinario, así como el b&n. Un blog muy interesante. Me tendrás por aquí.

    Saludos.

    ResponderEliminar
  6. Gracias por las visitas. No había pensado lo del reflejo, pero si que se da un aire.

    Josep, pots donar la teva opinió tranquil.lament, això li dona més valor si el comentari es positiu. A mi m'agrada, és més classica que d'altres i no tan personal, però de vegades soc una mica dispersa i etem entre amics, no fent promo.

    ResponderEliminar
  7. Doncs a mi m'encanta, Nati. Estic d'acord amb l'Hugo: recorda molt el Railowsky de Cartier-Bresson. Suposo que les reixes i el bassal d'aigua hi tenen molt a veure.

    ResponderEliminar
  8. Yo veo que el reflejo le da una escapatoria a la tensión que origina el encuadre cerrado con tantas líneas. Me gusta.
    Saludos.

    ResponderEliminar